Általános szerződési feltételek
Halfarkas Kft.
Felhasználók által leadott megrendelések vonatkozásában
(Rövid megnevezése más okiratokban: Felhasználói ÁSZF Hatálya: 2021.05.25 -től)
- Szolgáltatás – leírása, díja, részvételi feltételek
Jelen ÁSZF rögzíti a Halfarkas Kft. (Székhely: 4031 Debrecen, Huba u tca 17.; Adószám: 14833449-2-09; Cg: 09-09-017258; képviseli: Czégé Tibor, ügyvezető igazgató; továbbiakban Szolgáltató) www.halfarkas.hu weboldalon elérhető online szolgáltatása (továbbiakban: a „Szolgáltatás”) leírását és igénybevételének feltételeit.
A www.halfarkas.hu weboldalon Szolgáltató bemutatja azokat a termékeket, amelyeket az oda ellátogató személy kiválaszthat. Az egyes termékekkel kapcsolatos tudnivalókat, ismertetőket a termék adatlapja tartalmazza. Az esetleges félreértések elkerülése érdekében egyértelműen rögzítendő, hogy a weboldalon feltűntetett termékkínálat – beleértve az egyes termékek árát is – csupán tájékoztató jellegű és az a megtekintéskor érvényes állapotot mutatja. A termékleírások pontatlanságáért felelősséget a Szolgáltató nem vállal. Szolgáltató rögzíti, hogy az oldalon az egyes árucikkek mellett található fotók illusztrációk, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet, változhat.
A www.halfarkas.hu weboldalon feltüntetett árucikkek megvásárlására a készlet erejéig van lehetőség. Az oldal üzemeltetése során, kellő gondossággal történik az egyes árucikkek feltüntetése, frissítése. Az egyes készletek meglétéért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
- Az ÁSZF módosítása, annak hatálybalépése és Felhasználó általi elfogadása
A Szolgáltatás igénybevételére jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et bármikor módosítani. Az új, módosított ÁSZF akkor lép hatályba, amikor azt a www.halfarkas.hu honlapon közzéteszik. A termékeket a Szolgáltatás keretében kiválasztó (azaz a bevásárló listát összeállító) Felhasználó a módosítás hatálybalépését követő újabb bevásárló lista leadással fogadja el a módosított ÁSZF-et. A jelen ÁSZF-ben nem, vagy nem kellően szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésekre vonatkozó jogszabályok irányadók.
III. Regisztráció, annak módosítása, felfüggesztése, törlése
A Felhasználó kizárólag előzetes regisztrációt követően jogosult az összeállított bevásárló lista megrendelésére. Felhasználó a regisztráció során köteles pontos és valós adatokat megadni. Ha változás következik be a Felhasználó adataiban, akkor köteles azonnal értesítést küldeni erről a változásról a Szolgáltatás telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, vagy e-mailben, vagy a Szolgáltatás levelezési címére küldött levél útján. A Felhasználó ugyanilyen módon kérheti regisztrációja törlését is. Nem a fentieknek megfelelő adatok megadásából, vagy az értesítés elmaradásából eredően a Szolgáltatás elmaradásáért, illetve esetleges kárért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Szolgáltató jogosult a Felhasználó regisztrációját (és ezzel együtt Felhasználói fiókját) azonnal törölni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Felhasználó megszegte az ÁSZF-et. A regisztráció törlése nem érinti az ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyek természetüknél fogva ezt követően is hatályban maradnak.
- Biztonság
A regisztráció során a Felhasználónak létre kell hoznia egy jelszót a saját felhasználói fiókjához. A Felhasználó köteles ezt a jelszót titokban tartani, és azt illetéktelen harmadik fél számára nem adhatja ki. A Felhasználó teljes felelősséggel tartozik a fiókjából történt ügyletekért. A Felhasználó köteles haladéktalanul tájékoztatni Szolgáltató-t, ha azt feltételezi, hogy jelszavával harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). Ha megalapozott a Felhasználó ezen feltételezése, Szolgáltató jogosult a Felhasználó fiókját zárolni és ezzel egyidejűleg a Felhasználót arra felkérni, hogy változtassa meg a jelszavát. A Szolgáltató nem felelős a Felhasználóval szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Felhasználó a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Felhasználó, akár harmadik fél visszaélt.
- Szellemi tulajdonjogok védelme, a weboldal használata, működése
A www.halfarkas.hu honlap tulajdonosa és üzemeltetője a Szolgáltató, amelyet megillet minden olyan jog (ideértve a szerzői és egyéb jogokat), amelyek alapján az említett weboldallal és annak tartalmával (különösen, de nem kizárólagosan annak megjelenítésével, az azon található adatbázisokkal, illusztrációkkal, tájékoztatókkal, stb.) jogszerűen rendelkezhet.
A Felhasználók a látogatás időtartama alatt kötelesek betartani a kapcsolódó jogszabályokat és az ÁSZF rendelkezéseit, emellett nem csorbíthatják sem a Szolgáltató, sem más Felhasználók jó hírét és jogait.
A Weboldal egyes részei a Felhasználó azonosításának érdekében kisméretű adatfájlokat, ún. cookie-kat használnak, amelyek a Felhasználó számítógépén tárolódnak. A böngésző program segítségével a Felhasználó beállíthatja, meggátolhatja a cookiek-kal kapcsolatos tevékenységet, azonban felhívjuk figyelmét arra, hogy a Cookie-k használata nélkül előfordulhat, hogy nem képes használni az adott weboldal minden szolgáltatását. Jelen weboldal látogatásával és annak egyes funkciói használatával a Felhasználó hozzájárulását adja ahhoz, hogy az említett cookie-k a Felhasználó számítógépén tárolódjanak és ahhoz az adatkezelő hozzáférhessen. A cookie-k főszabály szerint 30 napig tárolódnak, a Felhasználó ugyanakkor bármikor kérheti azok törlését, emellett, böngésző program segítségével beállíthatja és meggátolhatja a cookie-kal kapcsolatos tevékenységet. Felhívjuk azonban a figyelmet arra, hogy ez utóbbi esetben, a cookie-k használata nélkül előfordulhat, hogy nem lesz képes használni az adott Weboldal minden szolgáltatását. Az adott weboldalon a látogatás rögzítése végett a látogató számítógépének internet címe („IP cím”), naplózásra kerül, mely adatok tárolása kizárólag statisztikai célokat szolgál. A naplófájlban található adatok nem kerülnek összekapcsolásra egyéb személyes adatokkal, amely alapján a felhasználó személyesen azonosítható lenne.
Tárhely szolgáltató:
Neve: Jeriko Blue Kft.
Címe: 1095 Budapest, Mester u. 85/A 3.em. 308
Elérhetősége: info@xls.hu
További kérdéssel, illetve észrevételeivel az alábbi elektronikus levélcímen fordulhat a Szolgáltató-hoz: info@halfarkas.hu
- A Szolgáltatás elérhetősége
Szolgáltató a Szolgáltatást Magyarország területén nyújtja és megtesz minden tőle telhetőt a Szolgáltatás minőségének fenntartása és folyamatos javítása érdekében. Mindazonáltal: a Szolgáltatás műszaki szempontjait tekintve nem tudja garantálni a Felhasználó számára azt, hogy a Szolgáltatás százszázalékos mértékben, mindenkor elérhető lesz, vagy hibamentesen fog működni. Műszaki hiba esetén a Felhasználó bejelentheti a hibát a Szolgáltatás telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, vagy e-mailben. Ekkor a Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül megszűntesse.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Felhasználók hozzáférését korlátozza a www.halfarkas.hu honlaphoz mindaddig, ameddig az szükséges a javítások és karbantartások elvégzéséhez, illetve a rendszer fejlesztéséhez vagy új rendszerelemek bevezetéséhez.
VII. Felelősség
Annak ellenére, hogy Szolgáltató megtesz minden tőle elvárhatót a www.halfarkas.hu honlapon található tartalmak pontosságának, ténybeli helyességének és relevanciájának biztosítása érdekében, a teljes megfelelőséget nem minden esetben tudja garantálni a Felhasználó számára. A Szolgáltató nem vállal semmilyen garanciát és nem felel azokért a hibákért, kimaradásokért vagy műszaki nehézségekért, amelyek a honlap használata közben felmerülhetnek. Amennyiben a Szolgáltató pontatlanságot fedez fel a tartalmakban – feltéve, hogy az megvalósítható – a lehető legrövidebb időn belül köteles azt kijavítani.
Szolgáltató különösen nem felel az alábbiakért:
a www.halfarkas.hu honlap nem kompatibilis a Felhasználó termináljával és szoftverével, illetve elektronikus kommunikációs hálózathoz történő csatlakozásával;
műszaki nehézségek, beleértve a www.halfarkas.hu honlappal kapcsolatban bekövetkező hibákat és meghibásodásokat.
VIII. Személyes adatok védelme
A kapcsolódó rendelkezések az Adatvédelmi tájékoztatóban érhetőek el, mely a www.halfarkas.hu weboldalon érhető el.
- Irányár, mennyiségi eltérések, költségek
Irányár
A honlapon szereplő termékek árai tájékoztató jellegű irányárak, amely azt jelenti, hogy egyes árucikkek kiszállításkor vagy áruházi átvételkor (Felhasználónak történő átadáskor) érvényes árai eltérhetnek a www.halfarkas.hu honlapon meghatározott, kiválasztáskor érvényes irányáraktól.
Mennyiségi eltérések
Ha a Felhasználó nem darabszám szerint választja ki a terméket a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy azt bizonyos - mérési pontatlanságból adódó - eltéréssel szállítsa le. A Szolgáltató azonban természetesen mindent megtesz annak érdekében, hogy ez az eltérés a lehető legkisebb legyen, azaz a Felhasználó által meghatározott mennyiséghez a lehető legközelebb álljon.
- Az adásvételi és a szolgáltatási szerződés létrejötte
Céges ügyfélregisztráció esetén
A kapcsolódó rendelkezések az Adatvédelmi tájékoztatóban érhetőek el, mely a www.halfarkas.hu weboldalon érhető el.
A jelen ÁSZF I. pontjában írtakkal összhangban a Szolgáltató és a Felhasználó között csak abban az esetben jön létre szerződés a termékek megvásárlására vonatkozóan, ha kiszállításkor vagy átvételi ponton történő átvételkor a Szolgáltató által biztosított termékeket vagy azok egy részét a Felhasználó elfogadja, azaz átveszi. Eddig az időpontig sem a Felhasználó, sem a Szolgáltató egyetlen nyilatkozata és intézkedése sem értelmezhető ajánlatként vagy annak elfogadásaként.
A szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés a következő folyamaton keresztül jön létre:
(I) a Felhasználó összeállítja, leadja a bevásárlólistát
(II) Szolgáltató házhoz szállítja a termékeket vagy telephelyi átvételt biztosít
(III) Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót a kiszállított termék(ek)ről és a fizetendő ellenszolgáltatásról (adóval növelt, szolgáltatási díjat is tartalmazó összegéről), amelynek során ajánlatot tesz azok vételére
(IV) ezt követően a Felhasználó a termék(ek) átvételével kifejezi abbéli szándékát, hogy az átvett termék(ek)re vonatkozóan az adásvételi szerződést meg kívánja kötni. Az így létrejövő szerződést a Szolgáltató által kibocsátott nyugta vagy számla igazolja. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján az így létrejövő szerződés üzlethelyiségen kívül kötött, magyar nyelvű, írásba nem foglalt szerződésnek minősül, melyet a Szolgáltató nem iktat.
A Felhasználó a Szolgáltatás igénybevételével kifejezetten elfogadja és belegyezik abba, hogy a Szolgáltató a szerződéskötést az átadott nyugtán vagy számlán igazolja vissza.
- Átadás-átvétel
Házhozszállítás esetén
Céges ügyfélregisztráció esetén
A termékek www.halfarkas.hu honlapon történő kiválasztásakor a Felhasználó megadja a pontos szállítási címet, valamint megjelöli azt az időpontot, amikor a kiszállítás alkalmas számára.
A Felhasználó köteles biztosítani, hogy a megadott szállítási cím egyértelműen beazonosítható és könnyen, biztonságosan megközelíthető legyen. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató nem vállal felelősséget a kiszállításért vagy annak elmaradásáért, illetőleg az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerült károkért.
Szolgáltató köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy a termékeket a kért időpontban szállítsa le, de nem vállal felelősséget olyan késedelemért vagy a teljesítés olyan elmaradásáért, amely olyan tények és/vagy körülmények következtében állt elő, amelyeket a Szolgáltató nem, vagy csupán indokolatlan kiadások mellett befolyásolhatna (pl. közlekedési akadály).
Telephelyi átvétel esetén
A Felhasználó dönthet úgy is, hogy nem kér kiszállítást, hanem a termékeket a telephely (4080 Hajdúnánás, halastó) áruátvételi pontján szeretné átvenni. Ebben az esetben a Felhasználónak – a bevásárló lista összeállításával egyidejűleg – ki kell választania azt az időpontot, amikor a kiválasztott termékeket átveheti.
Felhasználó a kiválasztott termékeket az előzetesen meghatározott időpont előtt nem tudja átvenni. Amennyiben a Felhasználó az időpontot követően késve érkezik, a termékeket átveheti, de ilyen esetben a megjelölt áruátvétel helyén ezt a körülményt jeleznie kell az ott dolgozó Szolgáltató munkavállaló részére.
Felhasználónak az átvételhez magával kell hoznia a megrendeléskor kapott rendelési számot, azt a bankkártyát, amelyet a vételár kifizetéséhez használni kíván, valamint a személyazonosságát igazoló okmányt.
Szolgáltató köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy a Felhasználó a termékeket a kért időpontban és helyen átvehesse, de nem vállal felelősséget olyan késedelemért, amely olyan tények és/vagy körülmények következtében állt elő, amelyeket a Szolgáltató nem, vagy csupán indokolatlan kiadások mellett befolyásolhatna.
XII. A fizetés
Céges ügyfélregisztráció esetén
A termékek vételárát a Felhasználó fizetheti az átvételkor készpénzzel, vagy bankkártyával, vagy akár csoportos beszedési megbízás keretében is kiegyenlítheti a megrendelés értékét. Szolgáltató az igénybe vett fizetőeszköz használatáért díjat nem számít fel.
A termékek vételárának kifizetése céljából a Felhasználó Visa, Master Card, valamint JCB típusú bankkártyákat használhat.
XIII. A termékek átvételének megtagadása, a szerződéstől való elállás, azaz a termékek visszaadása
Céges ügyfélregisztráció esetén
Felhasználó jogosult az általa kiválasztott termékek vagy azok egy részének átvételét mindenféle indoklás nélkül megtagadni azzal, hogy a kimért termékek átvételét részlegesen megtagadni nem lehet. Amennyiben Felhasználó valamennyi termék átvételét megtagadja, úgy szolgáltatási díjat nem kell fizetnie. A visszautasított termékek ára természetesen nem kerül levonásra a Felhasználó bankszámlájáról.
XIV. Reklamációk, panaszkezelés, kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
A Felhasználó természetesen megtagadhatja azoknak a termékeknek az átvételét, amelyek az átadás-átvétel időpontjában bármilyen okból nem megfelelőek. Amennyiben a termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (vagy legalább a hiba oka már akkor is fennállt), a Vásárlót ebben az esetben is megilleti a reklamáció joga, melyet a Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, vagy e-mailben, vagy a Szolgáltató levelezési címére küldött levél útján is megteheti.
Sérülésmentes bontatlan csomagolás esetén 30 napig tudjuk visszavenni a kiszállított fagyasztott élelmiszert, a friss terméket csak a szállításkori átadás-átvételkor.
Mindemellett a Felhasználó a szerződés megkötésével, a termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát írásban közölheti a megadott elérhetőségeken. A Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül válaszolja meg.
A Felhasználó a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) esetén, annak bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:
HAJDÚ-BIHAR MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745,
Fax: 52-500-720Ügyintéző:
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
- Vegyes rendelkezések
A www.halfarkas.hu weboldalon bemutatott termékekre vonatkozó információk az előzetes tájékozódást szolgálják. A Felhasználó által megvásárolt (átvett) termék csomagolása tartalmazza mindazon tájékoztatásokat, amelyek az adott termékre jellemzőek, mind összetételét, mind pedig használatát/felhasználását illetően, ezért a Felhasználó a termék átvételét követően köteles az említett tájékoztatást – saját és mások biztonsága érdekében – alaposan elolvasni és megismerni.
Az ÁSZF szabályozza a Szolgáltatás igénybevételének feltételeit, így a Felhasználóval létrejövő adásvételi szerződés megkötésének időpontjában annak rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részévé válnak. Az ÁSZF-re a magyar jogszabályok irányadóak.
Amennyiben az ÁSZF vagy a www.halfarkas.hu honlap tartalmainak magyar, német, szlovák és angol nyelvű változata között eltérés tapasztalható, a magyar nyelvű változat az irányadó.
Ha az illetékes bíróság az ÁSZF bizonyos rendelkezésének érvénytelenségét állapítja meg, akkor az adott rendelkezés érvénytelensége nem érinti az ÁSZF egyéb rendelkezéseit, amelyek továbbra is érvényben és hatályban maradnak.
Amennyiben az ÁSZF egyszeri vagy ismételt megszegése esetén a Szolgáltató nem gyakorolja a szerződésszegés kapcsán őt megillető jogokat, az semmilyen módon nem tekinthető joglemondásnak.
XVI. A Szolgáltató elérhetőségei
Weboldal címe: www.halfarkas.hu
Az ügyfélszolgálat e-mail címe: info@halfarkas.hu
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 70 433 9760
Az ügyfélszolgálat levelezési címe: HALFARKAS KFT. 4031 Debrecen, Huba utca 17.
A jelen ÁSZF 2021.05.25-én lép hatályba.
Kontakt
4031 Debrecen, Huba utca 17.
info(@)halfarkas.hu
Telephelyeink
4080 Hajdúnánás, halastó
© 2025 Copyright HALFARKAS KFT.